2021 m. liepą informavome, kad NN Grupė sudarė sutartį dėl „MetLife“ įmonių įsigijimo Lenkijoje. Šis sandoris sėkmingai įvykdytas, o Lenkijoje esanti „MetLife“ dabar priklauso stabiliai, tarptautinei NN Grupei, kuri Lenkijoje veikia 26 metus ir kuriai priklauso „Nationale-Nederlanden“ ir „Notus“.

Galiausiai „MetLife“ įmones Lenkijoje numatoma sujungti su „Nationale-Nederlanden“ įmonėmis. Sukūrę tokiu būdu didesnę įmonę, galėsime padėti savo klientams pasirūpinti tuo, kas svarbiausia – gyvybe, sveikata ir finansiniu saugumu. Tačiau iki susijungimo veiksime kaip atskiros įmonės.

„MetLife“ ir toliau vykdys visas su klientais sudarytas sutartis ir užtikrins aukštą klientų aptarnavimo kokybę.

„MetLife“ klientams niekas nesikeičia ir jiems nereikia imtis jokių papildomų veiksmų.

Pagal galiojančius įstatymus, savininko (akcininko) pasikeitimas neturi įtakos esamiems įsipareigojimams klientams.

  • Visos sutartys galioja. Sutartis įgyvendinsime laikydamiesi jose nustatytų sąlygų. 
  • Toliau dirbame „MetLife“ pavadinimu ir tokiu pačiu būdu kaip ir anksčiau.
  • Telefonų numeriai ir svetainė nesikeičia.
  • Mūsų klientų reikalais vis dar rūpinasi „MetLife“ specialistai, išmokas moka „MetLife“. 
  • Mūsų klientų pinigus valdo ta pati specialistų komanda.

 

Visi „MetLife“ siunčiami el. laiškai iki 2022 m. rugsėjo 30 d. bus automatiškai nukreipiami į gavėjo el. pašto adresą su domenu @nn.pl. Į juos atsakysime iš el. pašto adreso su domenu @nn.pl.

1. Kas yra NN Grupė?

NN Grupė yra stabili, tarptautinė finansų grupė, įsikūrusi Nyderlanduose, Lenkijos rinkoje veikianti 26 metus, šiuo metu po „Nationale-Nederlanden“ prekės ženklu.

2. Kodėl NN Grupė nusprendė įsigyti „MetLife” įmones?

„MetLife“ įmonių įsigijimas yra unikali galimybė NN Grupei toliau stiprinti verslo vertę ir lyderio pozicijas Lenkijoje ir Europos rinkose.

3. Ką šis savininko pasikeitimas reiškia „MetLife“ klientams?

„MetLife“ klientams niekas nesikeičia. Jie neprivalo imtis jokių veiksmų.Visos sudarytos sutartys ir toliau galioja tomis pačiomis sąlygomis ir bus tvarkomos „MetLife“ specialistų komandos.

4. Ar „MetLife“ prisijungimas prie NN Grupės turės įtakos mano sutarčiai?

Ne, „MetLife“ prisijungimas prie NN Grupės („Nationale-Nederlanden“ įmonių savininkės Lenkijoje) neturės įtakos „MetLife“ iki šiol su klientais sudarytų sutarčių galiojimui. „MetLife“ klientams niekas nesikeičia ir jiems nereikia imtis jokių veiksmų, susijusių su NN Grupės savininko pasikeitimu.

5. Ar pasikeitus savininkui draudikas gali nutraukti draudimo sutartį?

Ne, kaip draudikas negalime nutraukti sutarties. Taip pat negalime į sutartį ar į bendrųjų draudimo sąlygų turinį įtraukti punktų, leisiančių nutraukti sutartį. Be to, mums rūpi tolesnis bendradarbiavimas su klientais ir patikimas įsipareigojimų klientams vykdymas.

6. Ar NN Grupė galės įvesti pakeitimus jau sudarytose draudimo sutartyse?

Ne. Nė vienas draudikas negali keisti jau sudarytų draudimo sutarčių be kliento sutikimo. Norėdamas atlikti bet kokius sutarties pakeitimus, draudikas turėtų apie tai informuoti klientą, o klientas turėtų su tokiais pakeitimais sutikti.

7. Ar keičiasi draudimo sutarčių atnaujinimo būdas?

Draudimo sutartys atnaujinamos kaip ir anksčiau.

8. Ar keičiasi įmokos mokėjimo būdas?

Įmokos mokėjimo būdas nesikeičia. Mokėjimų sąskaitų numeriai nesikeičia.

9.   Kaip klientai šiuo metu gali susisiekti su „MetLife“?

Su „MetLife TUnŻiR“ draudimu susiję klausimai – tel. +370 5 2491726, +370 5 2491730, el. paštas: info.lt@nn.pl.

El. laiškai, išsiųsti „MetLife” el. pašto adresais su domenu @metlife.lt, iki 2022 m. rugsėjo 30 d. bus automatiškai nukreipiami į gavėjo el. pašto adresą su domenu @nn.pl. Į juos atsakysime iš el. pašto adreso info.lt@nn.pl.