Logo
    • Klientų aptarnavimo centras

Sitemap

Klientų aptarnavimo centras
Lietuvos ir Latvijos klientais MetLife rūpinsis iš Lenkijos
Klausimai ir atsakymai apie sandorį
Ką daryti įvykus draudžiamajam įvykiui
Skundų nagrinėjimo tvarka
Vartotojų ginčai su finansų rinkos dalyviu
Raskite formą
Klausimai ir atsakymai
Mūsų produktai
Grupinis gyvybės draudimas
Grupinis gyvybės draudimas
Grupinis pensinis draudimas
Grupinis pensinis draudimas
Mūsų klientų istorijos
Mūsų klientų istorijos
Darbuotojų motyvacijos svarba
Mūsų darbuotojai yra mūsų išskirtinis resursas
Naudojimosi sąlygos
Slapukų naudojimo politika
Privatumo politika

> Mūsų produktai

> Visi produktai

  • Grupinis gyvybės draudimas
  • Grupinis pensinis draudimas

> Klientų aptarnavimo centras

  • Ką daryti įvykus draudžiamajam įvykiui
  • Raskite formą
  • Papildoma informacija
  • Klausimai ir atsakymai

© 2022 MetLife. All Rights Reserved. | Naudojimosi sąlygos | Slapukų naudojimo politika | Privatumo politika | Svetainės struktūra

 

2022 m. rugpjūčio 1 d. pakeitėme savo pavadinimą iš MetLife TUnŻiR S.A. į NNLife TUnŻiR S.A ir veikiame po Nationale-Nederlanden prekės ženklu. Tai sekantis mūsų ir Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Lenkijoje susijungimo žingsnis, kurį planuojame užbaigti 2023 m. pradžioje. Iki to laiko dirbame kaip atskiros įmonės. Apie tai kas svarbu, kalbame atvirai – sutarties sąlygos bei įsipareigojimai mūsų klientams ir partneriams nesikeičia. Ir toliau užtikrinsime aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę. Jeigu kiltų klausimų susijusių su NNLife TUnŻiR S.A. (anksčiau MetLife TUnŻiR S.A.) draudimo sutartimis, prašome susisiekti su mumis. Mūsų kontaktus rasite čia: www.metlife.lt/lt/Individual/NNGrupe/.